Zwroty i reklamacje

Formularz zwrotu/wymiany/reklamacji znajdziesz tutaj

1. Znalazłem defekt. Czy otrzymam zwrot pieniędzy lub wymianę towaru?

Oczywiście! Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to złóż reklamację. Opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań. I nie zapomnij dołączyć zdjęć reklamowanego produktu. Po zarejestrowaniu reklamacji należy oczekiwać wyników weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych). Po tym otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.

2. Jeśli odzież jest za mała lub za duża, czy można ją wymienić na inny rozmiar?

Aby wymienić towar na inny rozmiar wypełnij formularz wymiany.

Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz тowarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

3. Co w przypadku, kiedy dostałem inny produkt niż zamawiałem?

Jeśli dostarczony produkt ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to wypełnij formularz reklamacyjny.

Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

4. Jakich towarów nie można zwracać?

Prawo do zwrotu nie przysługuje klientowi w przypadku zamówienia towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

5. Jak dokonać wymiany?

Aby zrozumieć, czy możesz dokonać wymiany zakupionego towaru i jak to zrobić, to zapoznaj się z poniższym schematem.

Czy produkt jest personalizowany?

Tak:

  • Niestety, klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz Towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

Nie:

  • Aby wymienić towar na inny kolor bądź rozmiar, wypełnij formularz wymiany. Zwróć uwagę, że produkt nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Po zarejestrowaniu wymiany w systemie sklepu i otrzymaniu potwierdzenia drogą e-mailową dokonaj wpłaty za wybraną formę wysyłki. Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana!
  • Wydrukuj dokument wymiany dołącz do wymienianego produktu i odeślij preferowanym sposobem (paczek za pobraniem nie odbieramy) na nasz adres.

6. Jak złożyć reklamacje?

Żałujemy, że dostarczony towar okazał się niepełnowartościowym. Aby wyjaśnić tę sytuację złóż reklamację. Zapoznaj się z poniższym schematem aby zrozumieć jak to zrobić.

Otrzymany produkt ma niezgodności z umową?

Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to złóż reklamację zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań. I nie zapomnij dołączyć zdjęć reklamowanego produktu;
  • po zarejestrowaniu reklamacji należy oczekiwać wyników weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych). Po tym otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.

Co możesz uzyskać?

  • Wymianu produktu na nowy.
    Uzupełnij adres, na który mamy dostarczyć zamówienie. Reklamowany produkt nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Obniżenie lub zwrot ceny.
    Podaj numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji

7. Jak zwrócić towar?

Aby zrozumieć, czy możesz zwrócić zakupiony towar zapoznaj się z informacjami podanymi poniżej.

Jakich towarów nie można zwracać?

  • Prawo do zwrotu nie przysługuje klientowi w przypadku zamówienia towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

Jeśli odzież jest za mała lub za duża, czy można ją wymienić na inny rozmiar?

  • Aby wymienić towar na inny rozmiar wypełnij formularz wymiany.

    Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz тowarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

    Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Co w przypadku, kiedy dostałem inny produkt niż zamawiałem?

  • Jeśli dostarczony produkt ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to wypełnij formularz reklamacyjny.