Pytania i odpowiedzi

Zamówienia New

1. Jak zamówić towary na stronie PrintSalon?

To bardzo proste! Dodaj produkty do Koszyka. Przejdź do Koszyka i postępuj zgodnie z instrukcjami. 

2. Jaki jest czas realizacji zamówień?

Realizacja zamówienia trwa od 1 dnia do maksymalnie 5 dni roboczych. Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe. Do czasu produkcji, należy doliczyć czas dostawy (1-7 dni robocze) w zależności od formy wysyłki.

3. Czy po złożeniu zamówienia można dokonać jakiejkolwiek zmiany?

Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się z nami poprzez formularz znajdujący się w zakładce "Kontakty". Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.

4. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, ale tylko wtedy gdy nie dokonano płatności.

5. Czy zamówienia można składać mailowo bądź telefonicznie?

Zamówienia można składać tylko poprzez specjalny formularz na naszej stronie internetowej.

6. Jak określić mój rozmiar koszulki?

Bardzo proste. Wystarczy znać swoje parametry lub zmierzyć linijką ulubioną koszulkę i porównać te dane z rozmiarami koszulek w sekcji "Wymiary".

7. Gdzie mogę dopisać uwagi do zlecenia?

Taka możliwość występuje na etapie składania zamówienia. Ważne informacje prosimy o wpisanie w okno "Komentarze".

8. Gdzie można składać zamówienia hurtowe?

W przypadku zamówień hurtowych, prosimy odwiedzić podstronę Hurt

9. Czy muszę się rejestrować, aby złożyć zamówienie?

Nie, zamówienie można złożyć bez posiadania konta.

Płatność

1. Jakie są dostępne formy płatności?

  • Płatność kartą kredytową
  • Płatność PayPal
  • Szybki przelew Imoje
  • Tradycyjny przelew

Więcej informacji znajdziesz w sekcji "Płatność i dostawa".

2. Na jakie konto bankowe należy dokonać płatności?

Numer konta: 50 1050 1562 1000 0090 3144 5969, bank: ING BANK

Odbiorca: ul. Tadeusza Boya-Żeleńskiego 27, 35-105 Rzeszów

Kod SWIFT do przelewów międzynarodowych: INGBPLPW

Tytuł przelewu: numer zamówienia

3. Ile mam czasu na dokonanie przelewu?

Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 14 dni od dnia potwierdzenia zamówienia. Brak odnotowania wpłaty w tym terminie skutkuje automatycznym anulowaniem zamówienia.

4. Czy ceny podane w sklepie PrintSalon są cenami zawierającymi podatek?

W sklepie PrintSalon.pl ceny towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek. VAT, ale nie zawierają kosztów dostawy.

5. Co jeśli nie odbiorę przesyłki?

W przypadku nieodebrania zamówienia dostarczonego przez firmę kurierską, paczkomat InPost lub Pocztę Polską klient zobowiązany jest do ponownej zapłaty za wysyłkę w wysokości podwójnej wartości pierwotnej kwoty wysyłki wynikającej z obciążenia Sklepu Internetowego opłatą za zwrot przesyłki do jego siedziby.

6. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Niestety nie, przechodzimy do realizacji zamówienia tylko po zaksięgowaniu przedpłaty.

Dostawa

1. Jakie są metody wysyłki?

  • Paczkomat InPost
  • Kurier InPost
  • Przesyłka kurierska DPD
  • Orlen Paczka

Więcej informacji znajdziesz w sekcji "Płatność i dostawa".

2. Czy dostawa jest wliczona w cenę towaru?

Koszt dostawy zamówienia nie jest wliczony w cenę towaru podaną w katalogu, a jest wliczony w całkowity koszt zamówienia podczas jego składania.

3. W jakim czasie otrzymam moje zamówienie?

Dostawa odbywa się w ciągu 1-7 dni, w zależności od oddalenia osiedla i wybranej metody dostawy. Więcej informacji na temat warunków dostawy można znaleźć w sekcji strony "Płatność i dostawa".

4. Czy możliwa jest dostawa poza granicę Polski?

Tak, istnieje taka możliwość, jednak wysyłki takie są wyceniane indywidualnie.

5. Czy jest możliwe ustalenie późniejszej daty wysyłki?

Wysyłka zamówienia następuje niezwłocznie po jego wyprodukowaniu i skompletowaniu. Istnieje możliwość ustalenia innego terminu wysyłki lub jej wstrzymania –prosimy o podanie takich danych w uwagach do zamówienia

6. Czy mogę zmienić adres dostawy na inny niż podany podczas składania zamówienia?

Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z nami drogą mailową, na adres podany w zakładce “Kontakty”.

7. Ile mam czasu na odbiór mojego zamówienia?

Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest niszczony i nie ma możliwości zwrotu kosztów.

Kreator

1. Chcę zamówić koszulkę z własnym wzorem. Czy jest to możliwe?

Oczywiście! Aby to zrobić, przejdź do sekcji "Kreator" lub "Twój nadruk" i uważnie przeczytaj instrukcję. Złóż zamówienie na swój wzór, postępując według wszystkich instrukcji.

2. Czy istnieje możliwość zmiany nadruku lub dodania własnego elementu na gotowym produkcie ze sklepu PrintSalon, np. koszulce?

Tak, istnieje taka możliwość. Pod zdjęciem każdego produktu znajduje się odnośnik "Edytuj nadruk w Kreatorze", z którego należy skorzystać.

3. Czy nadruk moze wystąpić na boku lub rękawku odzieży?

Jest możliwość druku narękawku odzieży . Możliwymi powierzchniami do nadruku jest przód, tył ta rękaw danej odzieży, w obszarze roboczym zdefiniowanym w Kreatorze.

4. Jakiego formatu pliki graficzne można wgrywać do Kreatora?

Akceptowane formaty to JPEG, JPG, PNG czy wektorowe CDR, EPS, AI, PSD, TIFF. Minimalna rozdzielczość 72 dpi, rozmiar obrazu 1:1. Należy pamiętać, że małe zdjęcia nie można wydrukować w dużym rozmiarze. Aby nanieść zdjęcie na całą szerokość obszaru wydruku, potrzebujesz najwyższej jakości obrazu bez rażącej pikselizacji, najlepiej w formacie PNG z przezroczystym tłem.

5. Jaki jest maksymalny obszar zadruku?

Maksymalny jednorazowy obszar zadruku wynosi 37x42 cm.

Jakość towarów

1. Jakie koszulki/bluzy są używane do naniesienia nadruków? Czy jakość jest dobra?

Używamy tylko najlepszych materiałów do robienia fajnych produktów z nadrukami!

Koszulki i bluzy są najwyższej jakości - Stedman (produkcja w Belgii), JHK (Bangladasz).

Pasują idealnie, bardzo odporne na zużycie.

Więcej informacji znajdziesz na stronie każdego produktu.

2. W jaki sposób obraz jest nanoszony na koszulę/bluzę? Czy nie popęka po pierwszym praniu?

Do naniesienia nadruków na koszulki i bluzy wykorzystujemy tylko najlepsze materiały eksploatacyjne. Więcej informacji o metodach druku można znaleźć w sekcji "Technologia druku".

Na przykład w druku termotransferowym obraz jest naniesiony za pomocą specjalnej folii flex. Taki nadruk się nie zmywa, nie blaknie, nie traci koloru i nie pęka. Dziś jest to najbardziej niezawodna metoda druku! Koszulka/bluza z tym nadrukiem będzie Ci służyć przez lata!

3. Jak dbać o koszulkę? Jak ją prać, prasować?

Instrukcje pielęgnacji odzieży:

  • przed praniem produkt należy wywrócić na lewą stronę;
  • nie należy czyścić produktu na sucho;
  • myj w delikatnym trybie w temperaturze nie wyższej niż 40°C;
  • nie używaj suszarki bębnowej;
  • nie używaj agresywnych chemikaliów (wybielaczy);
  • przed prasowaniem produkt należy wywrócić na lewą stronę.

4. Jak dbać o kubki z nadrukami?

Instrukcje pielęgnacji naczynia:

  • nie używaj środków czyszczących w proszku;
  • używaj tylko płynnych środków myjących;
  • nie używaj metalowych szczotek lub skrobaczek podczas mycia kubka.

 

Wymiany, reklamacje, zwroty

1. Znalazłem defekt. Czy otrzymam zwrot pieniędzy lub wymianę towaru?

Oczywiście! Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to złóż reklamację. Opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań. I nie zapomnij dołączyć zdjęć reklamowanego produktu. Po zarejestrowaniu reklamacji należy oczekiwać wyników weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych). Po tym otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.

2. Jeśli odzież jest za mała lub za duża, czy można ją wymienić na inny rozmiar?

Aby wymienić towar na inny rozmiar wypełnij formularz wymiany.

Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz тowarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

3. Co w przypadku, kiedy dostałem inny produkt niż zamawiałem?

Jeśli dostarczony produkt ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to wypełnij formularz reklamacyjny.

Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

4. Jakich towarów nie można zwracać?

Prawo do zwrotu nie przysługuje klientowi w przypadku zamówienia towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

5. Jak dokonać wymiany?

Aby zrozumieć, czy możesz dokonać wymiany zakupionego towaru i jak to zrobić, to zapoznaj się z poniższym schematem.

Czy produkt jest personalizowany?

Tak:

  • Niestety, klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz Towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

Nie:

  • Aby wymienić towar na inny kolor bądź rozmiar, wypełnij formularz wymiany. Zwróć uwagę, że produkt nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Po zarejestrowaniu wymiany w systemie sklepu i otrzymaniu potwierdzenia drogą e-mailową dokonaj wpłaty za wybraną formę wysyłki. Bez prawidłowego opłacenia wymiana nie zostanie zrealizowana!
  • Wydrukuj dokument wymiany dołącz do wymienianego produktu i odeślij preferowanym sposobem (paczek za pobraniem nie odbieramy) na nasz adres.

6. Jak złożyć reklamacje?

Żałujemy, że dostarczony towar okazał się niepełnowartościowym. Aby wyjaśnić tę sytuację złóż reklamację. Zapoznaj się z poniższym schematem aby zrozumieć jak to zrobić.

Otrzymany produkt ma niezgodności z umową?

Jeśli dostarczony produkt jest uszkodzony, ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to złóż reklamację zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  • opisz dokładnie jaka jest wada reklamowanego produktu lub dlaczego nie spełnia on Twoich oczekiwań. I nie zapomnij dołączyć zdjęć reklamowanego produktu;
  • po zarejestrowaniu reklamacji należy oczekiwać wyników weryfikacji zgłoszenia reklamacyjnego (proces weryfikacji trwa do 14 dni roboczych). Po tym otrzymasz maila z informacją o statusie reklamacji wraz z dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby sfinalizować proces reklamacji.

Co możesz uzyskać?

  • Wymianu produktu na nowy.
    Uzupełnij adres, na który mamy dostarczyć zamówienie. Reklamowany produkt nie może nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
  • Obniżenie lub zwrot ceny.
    Podaj numer rachunku bankowego, na który mają zostać zwrócone pieniądze. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takich samych sposobów, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji

7. Jak zwrócić towar?

Aby zrozumieć, czy możesz zwrócić zakupiony towar zapoznaj się z informacjami podanymi poniżej.

Jakich towarów nie można zwracać?

  • Prawo do zwrotu nie przysługuje klientowi w przypadku zamówienia towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz towarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

Jeśli odzież jest za mała lub za duża, czy można ją wymienić na inny rozmiar?

  • Aby wymienić towar na inny rozmiar wypełnij formularz wymiany.

    Klientowi nie przysługuje prawo do wymiany towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Klienta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, na przykład towarów z własnym nadrukiem (w tym zaprojektowanych w Kreatorze) oraz тowarów spersonalizowanych (tj. wyprodukowanych pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.) stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach Konsumenta.

    Zwróć uwagę, że produkty które podlegają zwrotowi nie mogą nosić śladów użytkowania (noszenia, prania itp.), a także powinny zostać opakowane w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Co w przypadku, kiedy dostałem inny produkt niż zamawiałem?

  • Jeśli dostarczony produkt ma inny nadruk, jest w innym rozmiarze lub kolorze, to wypełnij formularz reklamacyjny.

Pozostałe

1. Czy założenie konta wiąże się z jakimiś opłatami?

Nie, założenie konta jest całkowicie darmowe!

2. Kiedy będą jakieś nowe wzory?

Nasi projektanci niestrudzenie pracują nad tworzeniem nowych nadruków. Aby nie przegapić nowości, regularnie odwiedzaj sklep lub zapisz się do naszego newslettera.

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Zadaj je tutaj:

Twoje pytanie
+5 punktów
za opinię
+5 punktów
na konto punktowe

Jak wydawać punkty?

1 punkt = 1 zł rabatu na twoje następne zamówienie.

Można zapłacić maksymalnie 50% ceny zamówienia punktami.